Müügi- ja tagastustingimused

Veebipoe THESTORY.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Estonian Coffee Roastery OÜ (registrikood 16372152), asukohaga Veldi tee 5, Veneküla, Rae vald, Harjumaa 75325.

 

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Veebipoes märgitud hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
1.3 Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest (v.a erijuhud ja kokkulepped).
1.4 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.5 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

2. Tellimuse vormistamine

2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
2.2 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus eurodes, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgmiste makseviiside:

 - Eesti pangamaksed: LHV, Swedpank, Luminor, SEB, Coop Pank, Citadele, Pocopay.
 - Soome pangalingid: Aktia, Alandsbanke, Danske, Hendelsbanke, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, Säästopankki.
 - Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor.
 - Visa/Mastercard kaardimaksed.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.3 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.4 Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
2.5 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

3. Kohaletoimetamine

3.1 Kaupu saadetakse järgmistesse piirkondadesse: EL riigid.
3.2 Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: DPD pakiautomaat, Omniva pakiautomaat, Itella pakiautomaat.
3.3 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.4 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
3.5 Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 20 kalendripäeva jooksul.
3.6 Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

 

4. Taganemisõigus

4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
4.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peavad tagastatavate toodete olema terve ja kahjustamata.
4.4 Kui kaubal on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus keelduda kauba tagasivõtmisest.
4.5 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avalduse leiate vajutades siia lingile: Tagastus avaldus

4.6 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).
4.7 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.8 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.10 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

5.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile e-pood@eestiparimkohv.ee või helistada telefonil: +37258587276.
5.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
5.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

6. Vastutus

6.1 Veebipood ja ostja vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

 

7. Vääramatu jõud

7.1 Veebipood ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

 

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

8.1 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
8.2 Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
8.3 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
8.4 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

9. Vaidluste lahendamine

9.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile e-pood@eestiparimkohv.ee või helistada telefonil: +37258587276.
9.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
9.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.


Meeldivaid ostuelamusi thestory.ee keskkonnas!